Raliul Moldovei, prima etapă de macadam a sezonului 2021, a fost o cursă de succes pentru cele trei echipaje DTO Rally care s-au aliniat la start. Cu 13 probe speciale desfășurate în apropiere de Moinești și Bacău, cele două zile de concurs ale competiției au arătat complet diferit: o primă jumătate cu trasee de concurs dure și casante, în timp ce a doua zi de concurs a programat șase probe caracterizate de mult noroi și o suprafață alunecoasă.
În competiție au pornit trei echipaje DTO Rally care și-au propus spectacol pe probele speciale, dar și un ritm bun, fiind cunoscută aprecierea sportivilor pentru macadam. Piloții și copiloții argeșeni au trecut peste toate provocările cursei din Moldova și au ajuns la finalul celor două zile de concurs pe locuri fruntașe, cu podiumuri pentru două echipaje ale grupării.
Cristi Dolofan și Traian Pavel au pornit la bordul Citroen-ului C3 Rally2 cu dorința de a face spectacol pe probe și a se lupta pentru un podium în cadrul categoriei, în timp ce Eugen Cărăgui și Robert Fus au avut drept obiectiv acomodarea cu Peugeot-ul 208 R5 pe macadam și creșterea vitezei pe probe. Bogdan și Delia Năstase s-au aflat la start cu aceeași dorință de victorie și cu același obiectiv clar: locul întâi în cadrul clasei 11.
Cristi Dolofan și Traian Pavel au pornit cu determinare în Raliul Moldovei, reușind din prima zi timpi excelenți pe probele speciale. Pe cele șapte secțiuni cronometrate de lângă Moinești, echipajul a stabilit timpi în vârful ierarhiei generale, fiind de câteva ori în top-ul trei pe câteva probe. Duminică, în a doua zi de concurs, Cristi și Traian au fost rapizi în condițiile dificile, cu o suprafață alunecoasă dominată de noroi, reușind cel mai bun rezultat al sezonului la finalul competiției: locul patru în clasamentul general și podiumul în cadrul clasei RC2.
„A fost greu, dar frumos. Un raliu dificil, divers, cu condiții foarte înșelătoare. Strategia noastră a dat roade și am avut un parcurs foarte bun: rapid, dar cu atenție în zonele foarte dure de sâmbătă sau cele alunecoase de duminică. Sunt foarte mulțumit de rezultat și mă bucură faptul că reușim să progresăm constant de la o etapă la alta” a spus Cristi Dolofan, pilotul care a reușit podiumul în clasa RC2 la bordul unui Citroen C3 Rally2.
Eugen Cărăgui și Robert Fus s-au aflat la prima competiție pe macadam cu noul Peugeot 208 R5, Raliul Moldovei fiind astfel o cursă la care echipajul și-a propus să devină rapid la comenzile modelului francez. Cu un început în care s-au concentrat pe adaptarea cu o mașină integrală pe drumurile de pământ, Eugen și Robert au crescut ritmul de-a lungul celor 13 probe speciale, stabilind timpi între primele zece echipaje pe durata celor două zile de concurs.
„Este superb, o experiență minunată. E incredibil cu o mașină integrală pe macadam, ne-am distrat și am învățat foarte multe despre comportamentul Peugot-ului. Am trecut prin toate condițiile și ne-am distrat pe toate probele. Simt că putem fi mai rapizi pe macadam, suntem mulțumiți de ritm și cred că la următoarele curse ne vom putea lupta pentru locuri mai fruntașe în clasament. Acum ne concentrăm pe a pune în practică la următoarele etape toate detaliile învățate aici.” a declarat Eugen Cărăgui.
Bogdan și Delia Năstase au pornit în Raliul Moldovei cu dorința pe care o au la fiecare cursă din 2021: să se impună în cadrul clasei 11. Cu un ritm extraordinar, cei doi au stabilit timpii de referință ai categoriei pe șase probe din prima zi de concurs, însă au fost nevoiți să se retragă temporar din cauza unei probleme tehnice, în timp ce se aflau pe locul trei în clasamentul general open și la conducerea clasei 11. Reveniți duminică pe probe, soții Năstase au continuat cu același ritm incredibil și au recuperat din timpul pierdut pentru a încheia pe locul trei în cadrul clasei la finalul raliului.
„Am avut un raliu o evoluție foarte bună, cu multe aspecte pozitive. Am stabilit timpi excelenți pe probele speciale și am demonstrat că ne luptăm pentru podiumul general în clasamentul open și victoria în cadrul clasei. Întotdeauna ne-a plăcut mai mult spectacolul pe care îl putem oferi pe macadam și senzațiile din mașina de curse pe această suprafață. Acum ne gândim la următoarea cursă, unde ne propunem același lucru: să ne luptăm pentru victorie și să facem spectacol pentru fani” a spus Bogdan Năstase.
Pentru echipajele DTO Rally Team, următoarea etapă programată în calendarul Campionatului Național este Raliul Sibiului, desfășurat în 30-31 iulie pe macadamul din munții Cindrel.
În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Moș, Grupul Fildas - Catena, Trust Motors - Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup.
www.dtorally.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.
Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a societatii noastre cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie.
De asemenea prin completarea si trimiterea unui formular, email sau a unei solicitari care contin date cu caracter personal, confirmi ca esti de acord cu transmiterea acestora si inclusiv cu toate normele europene privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.