Rally Cars

DTO Rally va pune la dispoziție pentru închiriere, o gama variată de automobile de concurs, de la modele R5 de clasa RC2 până la mașini de grupa N, clasa RC5. Va invităm să descoperiți modelele noastre mai jos. 
CITROEN C3 R5
Motor:
1600 cmc, 282 CP, 420 Nm, Turbo Garett (FIA restricor 32 mm)
TRansmisie:
Tracțiune integrală permanentă Sadev ST4-49, 5 trepte, comandă secvențială. 
Diferențiale mecanice față/spate cu preload reglabil 
Suspensie:
Asfalt / Macadam: Reiger, reglabilă pe trei căi
FrĂne:
Alcon 4 pistonașe cu discuri de frână 330mm (asfalt), 300mm (macadam)
ELECTRONICĂ:
Magneti Marelli cu sistem de achizitie date
Peugeot 208 R5
Motor:
1600 cmc, 280 CP, 400 Nm, Turbo (FIA restricor 32 mm)
TRansmisie:
Tracțiune integrală permanentă 3MO, 5 trepte, comandă secvențială
Diferențiale mecanice fata/spate cu preload reglabil
Suspensie:
Asfalt / Macadam: Öhlins, reglabilă pe trei cai
FrĂne:
Alcon 4 pistonașe cu discuri de frână 330mm (asfalt), 300mm (macadam)
ELECTRONICĂ:
Magneti Marelli cu sistem de achizitie date
Peugeot 208 R2
Motor:
1600 cmc, 185 CP @7800 rpm, 190 Nm, VVT
TRansmisie:
Tracțiune față Sadev , 5 trepte, comandă secvențială 
Diferențial mecanic față cu preload reglabil 
Suspensie:
Öhlins, reglabilă pe trei căi
FrÂne:
Alcon 4 pistonașe cu discuri de frână 310mm (asfalt), 285mm (macadam)
ELECTRONICĂ:
Magneti Marelli cu sistem de achizitie date
Mitsubishi Lancer Evo IX, Grupa N
Motor:
2000 cmc, 300 CP, 550 Nm, Turbo (restrictor 34 mm)
TRansmisie:
Drenth, tracțiune integrală cu dif central activ. ACD MoTeC 
Diferențiale Ralliart față/spate. 
Suspensie:
Asfalt: Proflex, reglabilă pe trei căi / Macadam: Reiger, reglabilă pe trei căi
FrÂne:
Brembo VO 4 pistonașe cu discuri de frână 320mm (asfalt)
ELECTRONICĂ:
MoTeC cu sistem de achizitie date
Dacia sandero, Grupa n
Motor:
898 cmc, 115 CP, 220 Nm,
TRansmisie:
Cutie scurtă VO, grup scurt.
Suspensie:
Bilstein
FrÂne:
Grupa N, VO model 2018
ELECTRONICĂ:
Serie
Mitsubishi Lancer Evo IX, Grupa h
Motor:
2000 cmc, 300 CP, 550 Nm, Turbo (restrictor 34 mm)
TRansmisie:
Drenth, secvențială, tracțiune integrală cu dif central activ. ACD MoTeC Diferențiale ralliart față/spate. 
Suspensie:
Protlum, reglabilă pe trei căi
FrÂne:
Alcon 4 pistonașe cu discuri de frână 320mm (asfalt)
ELECTRONICĂ:
MoTeC cu sistem de achizitie date
Subaru Impreza WRX STI, gRUPA h
Motor:
2000 cmc, 280 CP, 400 Nm, (restricor 34 mm)
TRansmisie:
Tracțiune integrală permanentă 
Diferențiale mecanice față/spate cu preload reglabil 
Suspensie:
Reiger, reglabilă pe trei căi
FrÂne:
Brembo 4 pistonașe cu discuri de frână 330mm (asfalt)
ELECTRONICĂ:
MoTec cu sistem de achizitie date
envelope-omap-markerchevron-rightphonefacebookyoutubeinstagram